A Day in Belgrade | 2017

Zdravo svima! :)

Obožavam da putujem, međutim ne pruža mi se prilika da to činim često. Naime, zajedno sa mojim drugaricama sam odlučila da ću ove i naredne godine svoje slobodno vreme utrošiti na "upoznavanje" Srbije t.j. na posećivanje određenih gradova i njihovih znamenitosti. Na listi su mi trenutno Niš, Novi Sad, Kragujevac, Smederevo i Subotica. Međutim postoji još mnogo gradova i prirodnih rezervata koje želim posetiti pa su se tako na mojoj listi našli i Uvac, Fruška Gora, Kopaonik, Zlatibor, Zlatar, Srebrno jezero, Deliblatska peščara i mnoge druge destinacije.

Pošto živim nedaleko od Beograda često ga posećujem, ali nažalost nikada nisam išla u pravi obilazak i tako sam se u ponedeljak uputila na jednodnevni izlet sa dve najbolje drugarice.

Putovale smo vozom i mogu vam reći da mi je za sada to prevozno sredstvo najomiljenije. Kada smo stigle na stanicu bilo je otprilike 11 sati i do svake destinacije smo išle gradskim prevozom jer da smo išle pešice ne bismo stigle sve da obiđemo što smo zamislile.

Prva destinacija su bile Terazije. Zaista sam uživala u šetnji do te divne ulice jer sam naišla na prelepe građevine koje su skroz u vintidž fazonu. Arhitektura je prosto božanstvena! Same Terazije su me takođe oduševile, ali pravo iznenađenje za mene je bila Knez Mihailova ulica. Oduševila sam se kada sam videla koliko je šetalište lepo uređeno, arhitekturom, izgledom izloga, čistoćom ulice, divnim drvoredom i predivnim cvećem koje je zaista dalo posebnu notu.

Nakon što smo prošle kroz već pomenutu ulicu uputile smo se ka Kalemegdanu koji nisam posetila sigurno 10-ak godina i zato sam imala osećaj kao da sam po prvi put tamo jer su mi sećanja maltene skroz izbledela. Prizor je bio neverovatan. Park je divno uređen, drveće je na svakom koraku kao i klupe gde se možete odmoriti uživajući u pogledu na divne spomenike, arhitekturu koja vas okružuje ali i divnu prirodu. Nismo obišle ceo Kalemegdan, ali smo svakako prošetale i do čuvenog spomenika odnosno statue pod nazivom "Pobednik" i tu smo se uslikale par puta, međutim ono što me je najviše oduševilo je fantastična panorama i pogled sa uzvišenja. Prosto nešto što se ne može rečima opisati!

Nakon duge šetnje oko 15h smo se uputile u manje zanimljivi deo izleta za neke od vas ali za nas podjednako interesantan. Prvenstveno smo posetile novootvoreni tržni centar "Big Fashion" gde sam se stvarno pozitivno iznenadila i sa eksterijerom i enterijerom. Drago mi je što zaista postoji mnogo prodavnica i što na jednom mestu možete pronaći bukvalno sve. Sniženja i akcije su na svakom koraku i to je još jedan veliki plus. Nakon sat i po smo se uputile na drugi kraj grada u tržni centar Delta City. Pošto je već bilo vreme da krenemo uputile smo se ka Železničkoj stanici ali smo pre toga svratile do Zelenog Venca od kojeg smo pešice stigle i do Savamale (Savanove) i tamo smo uživale u pogledu koji je zaista očaravajuć!

Sledeći put kada budem posetila Beograd definitivno planiram da obiđem Skadarliju, Zemunski kej, Adu Ciganliju i još par destinacija.

A sada, ostavljam vas da uživate u fotografijama koje sam uslikala tog divnog dana. Uživajte! :)

- To bi bilo to za ovaj post, nadam se da vam se dopada.
- Podelite sa mnom vaša mišljenja u komentarima. :)

Instagram: @iammilitza
Facebook page: Iammilitza
Pinterest: @iammilitza
E-mail: milicastanisicms@gmail.com

Voli vas vaša,

Comments

1. Milice,post je predivan! Zivim u Beogradu i to je jedan izuzetno lep grad,sa mnostvo divnih mesta za posetiti. Obavezno poseti Zemunski Kej,zaista je divno mesto sto za opustanje,sto za zabavu sa prijateljima ili porodicom.Takodje poseti Usce Shopping Centar, milijardu prodavnica na jednom nestu,odeca,kozmetika,obuca,stvari za kucu i ostalo,zaista ima svega.Slike su prelepe, i sama sam uzivala. Prelep post,svaka cast! <3

Replies
    1. Hvala ti mnogo draga! Definitivno hoću narednog puta. U Ušće šoping centru sam bila nekoliko puta tako da znam o čemu govoriš, zaista sve je na dohvat ruke. ♡

Delete
  2. Divan post, fotke su odlične! Ideja vam je super i sigurna sam da ćete se super zabaviti na vašim malim putovanjima☺♥

nevergiveup656.blogspot.hr

1. Hvala ti mnogo draga, ja se nadam da hoćemo! ♡

3. Divan post, draga. SLike su ti vrhunske i predivno pises. <3
    Zapratila sam te, pa ako želiš uzvrati.
    Dreaming of fashion and beauty

4. Divne su slike, bas se vidi da si uzivala :-) <3

5. Ne živim u Srbiji ali sam bila u Beogradu jednom i grad je zaista predivan. Inače, slike su vrh!
    xoxo

leylaslifee.blogspot.com

1. Drago mi je da delimo isto mišljenje. Hvala ti mnogo draga! ♡

6. Divne slike!
    Beograd je vrlo lijep grad!Inače nisam iz Srbije,ali željela bih posjetiti Beograd.Ukoliko ćeš ikada biti u prilici,posjeti Zagreb.Također je jedan predivan grad.:)
    Uniquisi

1. Hvala ti mnogo draga! Definitivno planiram za nekoliko godina. ♡

Delete
  7. Baš kao i ti, volim da putujem, ali nemam prevelike prilike za putovanja. Mnogo mi je drago što si sada uspjela i što si ponovo obišla Beograd sa ciljem da ga obiđeš turistički. Ja mnogo volim taj grad i oduševim se svaki puta kada dođem tu ❤️❤️❤️

Marija's blog

1. Hvala ti, Marija! Baš mi je drago da delimo isto interesovanje. ♡

Delete
  8. Divnooo! ♥ Mislim da je sjajno što ste odlučile da napravite izlet i što tek planirate da posetite i neke druge gradove. Naša država može mnogo toga da ponudi, samo treba malo da je istražimo :) Javi mi se kada budeš dolazila u Novi Sad, biće mi baš drago da te upoznam. Divan je Novi Sad, zaista je topao grad, svideće ti se :*

Anja's diary

Replies
    1. Hvala ti mnogo draga moja! Upravo tako, apsolutno se slažem. Dogovoreno, baš bih volela i ja tebe da upoznam i već se radujem našem susretu! ♡

Delete
  9. Divan post , fotke su me očarale. Dok sam ih posmatrala imala sam utisak da sam ja išla umesto tebe na izlet , odličan post još jednom.

Only Alex

ReplyDelete
  10. Wooow! Beograd je zaista predivan grad. Iako nikada nisam bila tamo, ovim fotkama si nam to zaista dočarala *-*
    This is my life

1. Zaista jeste! Baš mi je drago da sam uspela u tome! ♡

Delete
  11. Predivan post,jako lepo si sve opisala da sam imala osecaj da citam neku divnu knjigu.Slike si fantasticne,svee pohvale!!❤❤

Spa time->vjovana2.blogspot.com

ReplyDelete
  12. Beograd i Novi Sad će zauvek biti najlepši gradovi u Srbiji, post je predivan i sviđa mi se što imaš taj prepoznatljivi način pisanja i slike su predivne <3 <3 <3 <3

Boomy's Place

13. Prosto sam oduševljena cjelokupnim postom! Fotke su fenomenalne, tekst predobar i jedva čekam da posjetim Beograd. Izgleda diiiivno. ♥♥♥

Novi post -> https://innisall.blogspot.com/2017/08/common-white-girl-tag.html

ReplyDelete
  14. Fotografije su me oduševila! Ja se sećam da sam posetila neke od ovih mesta, ali nikada to nije bio pravi obilazak. Uglavnom kada idem u Beograd idemo ili sa školom ili zbog nekih obaveza, a svi znamo kolika je gužva tokom školska putovanja. Nisam znala da je Beograd ovako lep. Nisam ga ni zamišljala na ovaj način. Moram ti priznati da si mi ti promenila mišljenje. Odličan post ♥♥

Teodora's small world

15. Ja zivim u gradu pored Beograda tako da sam tamo jako cesto i mnogo volim taj grad!!Volela bih jednog dana da zivim tamo...SLIKE SU PREDIVNEE!!Mnogo,ali mnogo mi se svidja tvoj blog...Pratim te!

Moj blog je nov,ako mozes,pogledaj ga ---> livelaughloveblogg.blogspot.com

ReplyDelete
  16. Arhitektura Beograda je stvarno prelepa! Posebno mi se dopada tvoja odluka o putovanju po Srbiji, to se nalazi i na mojoj travel listi. Omiljena građevina mi je definitivno hotel Moskva!
    BS, xx | https://queenbsdiary.com/

17. Svaka čast Milice, odavno nisam videla ovako lepe fotografije Beograda ♥

janalukic.blogspot.com

ReplyDelete
  18. Divno sto si se odlucila bolje upoznati sa svojom drzavom,mislim da bismo svi trebali bolje upoznavati gradove. Fotke su odlicne