Places that I would like to visit in the future ♥

Zdravo svima. :)

Mozda ste primetili da od skoro svake srede na ovom blogu mozete procitati neki novi collab post. Jednostavno sam od prvog collab posta sa Kacom dobila dosta zahteva za collab postove i ni jedan nisam mogla da odbijem, zato ce te sada svake nedelje imati prilike da procitate bar jedan collab post. Ovog puta vas ocekuje collab post sa blogerkom Katarinom Nedovic. Ja sam dosla na ideju da napisemo post na temu "Mesta koje bih ja zelela da posetim u buducnosti" i mnogo mi je drago da se i Katarina slozila. Tako da njen post na istu temu mozete procitati ovde. :)

Well, let's go...

#1 Hiller lake - Australia
 Ovo jezero tacnije zovu "roze jezero" zbog njegove neverovatne boje. Vecina vas koja ne zna za ovo jezero bi sada pomislila da su ljudi dodali ovu roze boju u vodu i da je ovo vestacno jezero. Ovo jezero je skroz prirodno i ova boja je prirodna tako da je to ono sto cini ovo jezero fascinantim i neobicnim. Definitivno bi volela da posetim ovo jezero sto pre! :)

#2 Santorini - Greece
 Ako pratite Zoranu Jovanovic onda sam sigurna da ste culi za ovo ostrvo. Ja sam za njega i saznala prvi put preko Zoraninog bloga i jutjub kanala i zahvalna sam joj na tome. Mislim da je ovo ostrvo jedno od najlepsih ostrva koje sam ja ikada videla! Horizont je prosto predivan i mnogo mi se dopada sto su vecina hotela i kuca sagradjena na ovom velikom uzvisenju. Jedini problem je u tome sto se jako tesko dolazi do plaze, ali je plaza savrsena! Obicno svaki hotel ima bazen, pa se obicno posetioci kupaju u bazenima. :)

#3 Cinque Terre, Riomaggiore - Italy
 Vecina vas verovatno nije cula za ovo mesto, u to sam sigurna. Zapravo ni ja nisam znala kako se zove ali sam vidjala slike ovog mesta mnogo puta na raznim drustvenim mrezama (pogotovo na Instagramu). Ovo mesto me svakog puta iznova i iznova odusevljava! Toliko sarenila... Nekako je veoma neobicno da je svaka kuca drugacije obojena i da su kuce obojene u ovako veselim i jarkim bojama - nekako me ovo mesto podseca na dugu. Takodje mi je fascinantno sto su ove kuce sagradjene na uzvisenju i to sto imaju pogled na more i na prelepi horizont! ♥

#4 Glow worm cave - New Zealand
 Za ovu pecinu sam cula veoma skoro. Naime, gledala sam neke videe na jutjubu u najneobicnijm i najlepsim mestima na svetu i ova pecina se nasla u tom videu. Mislim da se ova planina zaista moze nazvati "cudom prirode". Njeno pravo ime je "Glow worm cave" sto bi u prevodu znacilo "Pecina svitaca". Koliko ova pecina zapravo predivno izgleda! Podseca me na nebo puno zvezda! ♥

#5 Venice - Italy
 Verujem da nema osobe na ovom svetu koja nije cula za Veneciju. Venecija je definitivno jedan od najlepsih gradova koji svi nazivaju "gradom ljubavi". Mislim da bi prvo volela da se provozam svim ovim kanalima jednom divnom gondolom, to bi mi bilo ostavarenje sna. Ovo je samo jedan mali deo Venecije, a ima toliko predivnih delova. Definitivno ce ovaj grad biti medju prvima na spisku gradova koje cu posetiti u buducnosti. :)

#6 Zion National Park, Utah - USA
 Ovo je jedan nacionalni park koji se nalazi u SAD-u. Do skoro nisam znala da postoji nesto ovako! Videla sam razne nacionalne parkove, ali ni jedan nije izgledao ni blizu ovako lepo i neobicno koliko izgleda nacionalni park Zion. Pogledajte samo svu ovu lepotu, koliko je priroda zapravo cudesna! ♥

#7 Sea Cliffs, Etretat - France
 Ovo mesto sam vidjala na dosta fotografija i do dana danasnjeg nisam znala da se nalazi u Francuskoj. Guglala sam i pretrazivala razne sajtove dok sam trazila slike za ovaj post i slucajno sam naisla na ovu fotografiju i tada sam prvi put saznala da se ovo mesto nalazi u Francuskoj. Morala sam da ga uvrstim u top
10 mesta koje bih volela da posetim! Pogledajte samo koliko ovo mesto izgleda neverovatno i predivno! Sve bih dala da mogu da odem tamo i da vidim ove litice uzivo! Ne mogu ni da zamislim koliko ovo izgleda predivno i koliko zapravo predivno izgleda pogled sa ovih litica/stena. ♥

#8 Tianzi Mountains - China
 Kada sam ugledala ovo mesto prvi put pre nekoliko godina na jednoj fotografiji na nekom sajtu nisam mogla da poverujem da ovako nesto postoji! Svaka stena je odvojena i "sama je za sebe". Veoma su uske i strme i izgledaju kao da se "uzdizu". Toliko zelenila i toliko lepote! Ja obozavam planine, ali ove planine izgledaju fantasticno i ne mogu se porediti ni sa jednim planinama koje sam videla dosada! :)

#9 Antelope Canyon - USA
 Sada sledi jedna smesna prica kako sam ja saznala za ovo mesto. Naime, posto moja baka zivi u kuci pored moje kuce, ponekad kada je moj kompjuter zauzet ja iskoristim njen. Kod nje je instaliran Windows 7 (ako se ne varam) i tamo su za pozadinu desktopa bile razne slike koje su se same menjale. Pogodite sta, i ova slika se nasla tu. Ja sam bila fascinirana ovim kanjonom! Prosto ne mogu da verujem da ovako nesto uopste postoji! Ovo je najcudesnije mesto koje sam ikada videla i definitivno cu morati da ga posetim jer ovo stvarno vredi videti uzivo! :*

#10 Zhangye Danxia, Landform - China
 I poslednje, ali ne manje vazno, mesto na mom spisku mesta koje bih volela da posetim u buducnosti. Nemam reci kojima bih opisala ovo predivno mesto! Pogledajte samo to prirodno sarenilo na svim ovim stenama i planinama! Ovo mesto je nesto najlepse sto sam ja videla! Prosto ne mogu da verujem da je ovo stvarno i da zapravo ovo mesto postoji! Toliko mi se ovo mesto dopada da bih se vec danas spakovala i otisla da ga posetim, ali znam da je to nemoguce. :/ ♥

P.S. Ne zaboravite da pogledate i Katarinin post na ovu temu, mozete ga procitati ovde. ♥

To bi bilo to za ovaj post. Nadam se da vam se dopada. :)
Koje mesto vam se najvise dopada? Koja mesta biste vi voleli da posetite u buducnosti?
Podelite sa mnom vasa misljenja u komentarima. :*

Instagram: @milicastanisic00
Facebook page: Style On First Place
We ♥ It: milica2000ms

Voli vas vasa,

Comments

1. Odlican post,zanimljiva mesta najzanimljivija su mi roze jezero i Zhangey danix tj. zadnje.Radujem se svim collab postovima!!

oneloveonestyle.blogspot.com

1. Hvala ti puno Jano i meni su ta dva mesta među najomiljenijima. <33

Delete
  2. Nikad nisam čula za rozo jezero, a tek glow worm cave. Moram da to dodam na svoj "wish list" predobro!

GIVEAWAY!

1. Baš mi je drago da ti se sviđaju ista mesta kao i meni! <33

3. Predivna mesta i odlično napisan post! ♥

aleksandrasmagicalworld.blogspot.com

1. Hvala ti puno Aleksandra, drago mi je da ti se sviđaju. <33

4. Jaoj covece koliko je sve prelepoo♥♥

Pogledaj moj blog imam novi post.
    worldarounyo.blogspot.com

ReplyDelete
  5. Mesta su predivna.Ovo poslednje me je toliko odusevilo.Stvarno sam se iznenadila da to stvarno postoji O_O ♥♥ Super ideja za post :)

6. great places!

ReplyDelete
  7. Napravi YouTube kanal ,plizz najbolja si !♥

Replies
    1. Nisam još sigurna u vezi toga. Neću ga napraviti sigurno sada, ali za jednu ili 2-3 godine ću to sigurno uraditi. <33

Delete
  8. Ja bih volela da posetim Kineski zid u Kini (pa gde će drugde biti nego u Kini xD) i ako je to samo građevina.A od ovih mesta ovde možda roze jezero.

Replies
    1. Vidiš zaboravila sam na Kineski zid koji je jedan od najlepših i najdužih građevina. Slažem se i ja bih prvo posetila roze jezero. <33

Delete
  9. Vau, ne znam koje mesto je od kog lepše, stvarno sam oduševljena! I ja sam donekle upoznala Asprovaltu putem Zoraninih videa i oduševila sam se mestom. Mesto sa treće fotografije je takođe čarobno! Ja ću sledeće godine verovatno posetiti Veneciju, jer bi trebalo da tamo idemo na ekskurziju i to jedva čekam! <3

Replies
    1. Slažem se! Blago tebi. Baš bih volela da napišeš post o tvojoj ekskurziji u Veneciji. <33

Delete
  10. Sva mjesta su predivna, nemam riječi. *-* Čula sam samo za Santorini, Veneciju i Antelope Canyon, no ova ostala su me i više očarala. Posebno mi se sviđaju Hiller Lake i Zhangye Danxia (ako sam dobro prepisala xD), i ja bih se najradije ove sekunde spakirala i otišla tamo.

ReplyDelete
  11. Ja mnogo volim da putujem, pa je samim tim i moja lista mesta koja želim da posetim velika. Uvek sam želela da posetim sve nacionalne parkove SAD-a zato sto sam gledala njihove slike na internetu i svaki ima nesto drugačije. Ali ipak prvo mesto na mojoj listi će zadržati Kilimandžaro, to je zaista divna planina i gledala sam milion dokumentaraca o njoj, a ja sam lično jedan od najvećih fanova afričkog kontinenta. Post je divan, a i slike su božanstvene. Otkrila sam neka mesta za koja do sada još nisam znala. :)

marsylylife.blogspot.com

Replies
    1. Hvala ti što si sa nama podelila svoje mišljenje. Ja sam zaista čula mnogo toga lepog i zanimljivog o planini Kilimandžaro tako da razumem zašto ti se nalazi na prvom mestu tvoje liste. Hvala ti puno Marijana. <33

Delete
  12. Wow *--* all places are beautiful, and the most that I like is "Glow worm cave" and of course Venice and Hiller lake and Santorini and...it seems that I am all places equally like ^__^ . I'll have to visit these places once. never give up blogging cause you are perfect in it...♥

Replies
    1. Well, thank you a lot. I totally agree with you. Maybe one day we will be able to visit that places together. <33

Delete
  13. Ovo je toliko lepo i neverovatno da ja ne mogu da verujem.
    Ova mesta se od sada nalaze i u mojoj listi.

Replies
    1. Hvala ti Jelena, baš mi je drago da ti se dopadaju sva ova mesta onoliko koliko se meni dopadaju. <33

Delete
  14. Za većinu mesta sam čula i apsolutno su sva predivna! Od navedenih mi se najviše dopada Pećina Svitaca i jednom moram da je posetim! :)

jasminadi.blogspot.com

Replies
    1. Slažem se. Pećina Svitaca je zaista najlepše mesto koje sam ja ikada videla. <33

Delete
  15. Odlican post!Fotografije ovih mesta su fantasticne!Sva mesta su divna,odlicno opisano! :D
    Novi post na mom blogu --- http://sofija1837.blogspot.com/

ReplyDelete
  16. Divan post Milice! Odlična ideja iskorištena na pravi način.. I ja bih volela da posetim ova mjesta jer su zaista predivna. Hvala ti što si nas malo bolje upoznala sa njima. ♥

Novi post ---------------> allforyou23.blogspot.com

Replies
    1. Hvala ti puno Amina! Bilo bi zaista lepo kada bismo ih zajedno posetile. Hvala tebi na divnom komentar. <33

Delete
  17. Zanimljivo. Nisam ljubitelj putovanja, ali sva mesta jako lepo izgledaju. :)

ReplyDelete
  18. I'm in love with these photos!
    kisses;)

1. Thank you so much. I'm glad that you like it. <33

Delete
  19. Jako lep post, kao i mesta koje bi ti zelela da posetis. Takođe bih da posetim Veneciju, koja je fascinantnog izgleda na slikama, a verujem i mnogo lepse uzivo ♥

Replies
    1. Hvala ti puno Jano! Venecija je definitivno najlepši i najromantičnija grad. <33

Delete
  20. Prelep post!! Venecija je i moj grad iz snova i mesto koje bih jako volela da pisetim!! Ova ostala mesta su neverovatna i prelepo izgledaju! :)

1. Hvala ti puno Milice, baš mi je drago zbog toga. Slažem se. <33

21. Thank you Rabea, I will become a member on your blog. <33

22. Odličan post!

Posjeti i moj blog i pretplati se : http://mybeautyamazon.blogspot.com